Rüyada Birinin İçine 3 (üç) Harfli Girdiğini Görmek

Rüyada Birinin İçine 3 (üç) Harfli Girdiğini Görmek

Rüyada içine 3 (üç) harfli giren birini görmek, o kişinin gerçekte mutsuz ve huzursuz olduğuna delalet eder. Olumsuzluklar yaşayacağına ve bunlardan etkileneceğine yorulur.

Rüya sahibi kendi içine 3 harfli girdiğini görürse de bu olumsuzlukların kendi başına geleceği anlamı taşır.

Rüya sahibinin aileden birinin içine 3 harfli girdiğini görmek manevi anlamda hayatının alt üst olacağına, kendini mutsuz hissedeceğine işaret eder.

Bu rüya aynı zamanda o kişinin rüya sahibinden manevi destek beklediğini, yanında olması gerektiğini ifade eder.

Rüyada 3 (üç) Harfli Çarpması

Rüyan sahibinin rüyada 3 harfli çarptığını görmesi etrafında kötü işlere bulaşmış, haram para veya haram mal ulaşmış, büyü ile uğraşmış kişiler tarafından zarar göreceğine işaret eder.

Eğer rüyada rüya sahibi cin çarpması sonucu bayıldığını, yere düştüğünü görürse büyük borç para altına gireceğine, haram para alacağına, büyü tılsım gibi şeylerle uğraşan kişiler tarafından zarar göreceğine yorulur.

Rüya bir uyarı niteliğinde olabilir. Maddi manevi anlamda dikkat edilmelidir.

Rüyada İnsan Kılığında 3 (üç) Harfli Görmek

Rüya sahibinin yakın çevresinde hileci, yalancı insanlar olduğuna ve bunların kendisini kandıracağına delalet eder. O kişi ile yakınlığı devam ettiği sürece zarar göreceği anlamı taşır.

Rüyada 3 (üç) Harfliden Kaçmak

Rüyasında bir kişinin 3 harfliden kaçtığını gören kişi, çevresi tarafından zarar göreceği şeklinde yorumlanır.

Yakın çevresinde kişiye zarar verecek art niyetli, sorunlu insanlar olduğu anlamına gelir.

Rüyada birinin 3 harfliden kaçıp kurtulduğunu görmek ise sorunlar yaşayacağı fakat en kısa zamanda tüm sıkıntıları atlatacağı anlamına gelir.

Rüyada 3 (üç) Harfli ile Evlenmek

Rüya sahibi kendisinin 3 harfli ile evlendiğini görürse yakın zamanda günahkar bir kimse ile tanışacağı ve bu kişiden çok zarar göreceği, hayatının çok olumsuz etkileneceği şeklinde yorumlanır.

Rüya sahibinin yeni tanıştığı insanlar konusunda dikkatli olması gerektiği konusunda uyarı niteliğinde olabilir.

Yorumlar
  1. Melike dedi ki:

    Babaannemin içinde olduklarını gördüm ben daha 16 yaşındayım ablamda 18 bizi 3harflilerle evlendirme çalışıyor du babaannem. Sonra ben sürekli polisi aramaya çalışıyorum ama sürekli aradığınız numaraya ulaşılamıyor. Diyor komşulardan yardım istiyoruz bir komşu turşu gibi bir şey yedirmek için babaanneme gidiyor bizde geçti zannediyoruz ve eve girip mevlüt okutuyorum ama babaannem çok tedirgin sonra ben ayetel kürsi yi okumaya başlıyorum ve babaannem gözlerini patlatım bana bakıyor ve nefes nefese kalıyor ben okudukça ilginç hareketler yapıyor bir daha okumaya başlıyorum ablamda yandan fatihayi okuyor babaannem birden başartüsünü hızlı bir şekilde çıkarıp bana dolaptan koyu kırmızı bir tespih veriyior ve içeri gidip herkesi kovuyor ve uyanıyorum

  2. ömercan dedi ki:

    Hocam ben Annemin içinde cin kaçtığını gördüm, evde duvardan duvara zıplayıp bana bakıyor sadece bakıyor ve anlamadığım bir dilde konuşuyor sanırım ibranice babam ise camdan dışarı bakıyor ona anneme bişey oldu diyorum ama camdan dışarı bakıp umursamamaya devam ediyor sigara fln içiyor. sonra annem bana saldırmaya çalışıyor bende ona istemsizce vuruyorum evin içinde turluyoruz. uyandığımda ise karabasan ile karşılaşıyorum ( kabusun üstüne birde karabasan iyice bayılıcak hale geliyorum ve karabasan bana euzü besmele çektirtmiyor tam bitirecekken dilimi sıkıyor gibi oluyor baştan başlıyorum boğazım ağrıyor ve Allah Allah diye diye onu kovuyorum.) bu olay sırasında rüyada ikende dua okurken izin vermiyordu hiçbir şey okuyamıyordum.

  3. Anonim dedi ki:

    Hocam ben kim olduğunu hatırlayamadığım birisi secde ediyor gibi oturuyordu. Sonra uyandım ezan okudu ezandan korktum sonra telefonu aldım bu mesajı yazdım.
    Nedenini anlatır mısınız.

  4. Emrah dedi ki:

    Ruyada ablamın içine cin girdiğini ve benimde ablamın kafasını kestiğini gördüm. Aynı şeyi ablamın oğlunada yaptım. Snlamı ne?

  5. KARAYEL dedi ki:

    Ben rüyamda bir akrabamin içine cin girmis di gördüm bildiğim duaları allah diye soyluyordüm ama o benimle alay ediyordu sonra çıplak bir şekilde duşa girdi ben onu görüyordum o hala benle alay ediyor bir yandan da korkutuyor du en son bir şu aldım okuyup üzerine fırlattım sonra aynı evin için de bir erkek çocuğu vardı onunla bir akraba bağımız vardı ama hatırlamıyorum aynı evin içindeyiz cin onun içine girmiş ona üst kata çık diye yönlendiriyordu bu fark ettim ve birakmadım balkona gidip geliyor benim üst kata gitmem gerek diyor du ve en son kapıyı kitleyip arkasına sandalye birakdim sonra peşinden koşup dua ediyorum allahummesalli diyorum ne anlam geliyor bu rüya yorumlarimisiniz 1

  6. eylem dedi ki:

    merhaba Ben rüyamda evin salonunda yatiyodum yengemi 3 harfli olarak görüyodun ve onlarla konuşuyodu ben cok korkmuştum kacmaya calişiyidum

  7. Muhammed dedi ki:

    Hocam benim içime 3 harflilerin girmeye çalıştığını gördüm tabi izin vermedim buna ve çığlık atarak uyandım bunun tabiri nedir sizce ?

  8. elif dedi ki:

    Bakın çok zor durumdayım psikolojim alt üst. Her zaman her rüyamda gayet normal insanlar görüyorum hatta cok temiz yüzlüler ama ben onların cin olduğunu hissediyorum bazen dehşet içinde uyanıyorum bazende pesimden gelip beni tutuyorlar ve ben kaçmaya çalışıyorum. Nedenini cok merak ediyorum ve bu rüyalardan kurtulmak istiyorum

    1. Nilay dedi ki:

      1 hafta oku abdestli

  9. mina dedi ki:

    rüyamda köy gibi yerdedik ve o köye yeni gelmiştik benle ve kızım ve evin içi çok kalabalıktır. insanlar evinin içinde geziyordu birden bir kadının bana baktıgını gördüm kapıya dogru giderken dikkatimi bir şey çekti bir kadına cin carpmıştır ve kadının içindeki cin ni çıkarmaya calısıyorlardı ve birden musallat olan cini cıkarmaya calısan kişi benim yanıma dogru geliyordu ve bende kızım kapıya dogru ilerliyorduk ve birden yanıma gelin kişi arapca birseyler söyledi
    anlamını bilen varmı

  10. Nisanur dedi ki:

    Vala tanimadigim insanlarla birlikte oluyom sonra sarisin bi kiz var onun icine 3 harfliler girio evinde felan oluyolar biz gidioz sonra seccadeyi yere serio kıble yonune ama ters donup yere egilio sacma sacma biseyler soyluyo bn farkına variom 3 harfli olduguna surekli euzu besmele cekiom bana dik dik bakio butun bildiklerimi okuyom en son fatiha suresine gelio basliom okumaya cıldiriyo sonra yanina gidiom bi elimi onun kafasina koyuyom bi elimide aciom dua ediom bi yandan da bagiriyom bogazim yırtılacak derecede sonra uyandim bi su iciyim dedim bogazim yırtılmıs gibi acio üstelik gayet sağlılı olmama ragmen

    1. Dolunay dedi ki:

      rüyamda da odamda aynı uyuduğum yerdeydim ve internet den dinine önem veren doktorları araştırıyordum bir bayan hoca dikkatimi çekti kapalı bir kadındı sonra o kadın benim odamdaydı babamda vardı alnımı üçgen çizdiler ben ne olduğunu anlayamadım sonra kendimi ateşlerin üstünde zincirle bağlanmış gördüm bir varlık vardı ama korkunçtu bana müslüman olma diyordu yoksa senin vücudu parçalarım bende ben Allahıma ve Peygamberime inanıyorum parçala diye bağırdım sonra sırtımı elleriyle yada pençeleriyle kanattı sonra gene odamdaydım gene babamla o doktor vardı kalkmak için çırpınıyordum kalkamıyordum derken bacağımdan birşey çıktı gitti küçüktü cüce gibi ama yüzü korkunçtu sonra uyuyordum annem sesleniyordu kızım hadi kalk uyan diyordu kalkmaya çalıştım kımıldayamadım sadece çok kısık sesle anne diye bildim ve euzü besmele çekip kalktım rüyamda uyanmıştım ağlıyodum hemen annemin yanına gittim ben uyurken bana seslendin mi diye sordum hayır dedi

      1. Nilay dedi ki:

        Hayatında zorluklar çekeceksin anlamında eyer baban öldüyse baban yanında ya sana çok insanla arkadaşlık yap demek istiyor baban sağ sa babanın başı dertte derhal Nas Felak oku1hahta a sesli oku

  11. Kardelen dedi ki:

    Rüyada ablam 2 tanebebek doğurmuştu. Biri kız, biri erkek. Ve kız olan bebek uyurken ayakları ters durumdaydı. Bende anladım hemen abama söyledim. ablam inanmadı. Ve yatağa uzandı bebeğı havayaa atıp tutuyordu. Sonda bebek birden konuştu. Böyle yapma korkuyorum dedi.birden konuşunca ablam çok korktu. Ve bebeğin gözleri kan kırmızısı olmuştu. Hepimiz banyoya kaçtık kilitledi kapıyı. ama eninde sonunda kurtulduk…..

  12. Anonim dedi ki:

    Rüyamda aynaya bakıyorum ama aynadaki ben bana dönük degil ona sesleniyorum o iki kelime söyleyip susuyor ondan sonra ben bunu birine anlatıyorum oda bana içine 3 harfli girmiş diyo aynı zamanda uyuyorum korkup uyanıyorum bağırıyorum ama beni kimse duymuyo . Lütfen tabirini yaparmısınız

  13. Mrs. Wilson dedi ki:

    Halamin icine girmisti beni oldurmek istiyodu aq

  14. Peri dedi ki:

    Eüyamda beden eğitimi öğretmenimi görüyorum onunla okuldaki basketbol sahasi gibi birseyin içindeyiz ama üstüde kapalı kafes gibi bana dwğişik hareketler öğretiyor tekvanso gibi değişik ama işte ben yapamıyorum kızıp gülüyor tukardada başla tanımadıgım arkadaslaeım var gülüyorlar cokıykruz kafaaten kapısıta yukarda işte sonra bana tekrar gir diyorlar oraya bende timaahı e maymunu hayvanları oraya ya klyup kapatacaksını demi diyoeum gülüyorlar aonra ben eve gidiyorum babam masada otıruyor evdese yabancı biri var bana bakıyor dik kapıdan çıkıyor babamın yanına oturjyorum masada buyük kare kare pişmiş etler var babamda kızıyor sabahs abah bu adamamda diye söyleniyor ama yememiş eti ben birşeylerin garip oldugunu hissediyorum sonra iite Bi çocuk var ama erkek kardeşim diyorum onun etkisi altına girmiş sesillerini yapıyordu bunuda aek ediyordum sonra kız kardeşim kiz kardeşimi gördüm ama oda aynen hipnotize olmuş gibiydi adam bizim evin yan arafında yaşıyormuş oraya gidiyorlardı Sonra ben o adamın evinin kapısını açıp euzu beslemw çektim bağırarak hemen ni ses geldi kalın korktum kapıyı kapattım kaçtım ağartman gibi yerden asansore çktm aonra babamın yanına gitmeliyimd edim Zile batım bastım çabıka çaın diye bi çocuk açtı kapıyı tanımıyorum erkekti benden küçüktü 12yaşlarında sonra tam bizim evin kapısına gelsim birseyler etrafimdaydı o çocukta korkmadan dur desi bakıyım bende saklanmak için kıyafet solabının kenarındaydım çocuk halıyı kenara çekip betona batı onu görüyordu sanki sonra birden geri çekildi ağlamaya başladı ayaklarım kaşınıyor ayaklarım kaşınıyor diye bağırıp otrmştu bende hemen yanına gittim onu kaldemaya calştm sonra geri çekldim birsey yapamıyordm halıl kendi kendine kaydo briden sonra o çocuk yakama yapıştı bağırarak bende onun yakasını tuttum besmele cekip bende bağırdım Ve uyandıgımda birisinin yakasını tutar gibiydim ama hiç korkmamıştım rüyamda uyandıktan sonra kokmaya başladım buna benzer bi kangalında bu şelilde yakama yapışım öld esimmi ölüceksin diyio aynı ses tonunda ba bağırdıgını görmüştüm ve uyanmıştım.

  15. Neslihan dedi ki:

    Rüyamda saçımı tarıyordum sonra saçlarımın bir çoğu hemen hemen hepsi elimde kalıyor. Ne oldu böyle derken içime 3 harfliler giriyor. Ben aileme saldırmaya başlıyorum onlara zarar vermek için. ailem beni tutunca 3 harfliler de benim sağ kolumla sol ayağımı sıkıyorlar bana zarar veriyorlar. Ben uzun süre kendime gelemiyorum. Uyandığım da ise gerçekten sağ kolum ve sol Ayağım ağrıyordu.

  16. Sefa ÇIRAKCI dedi ki:

    Rüyamda bir arabanın içindeyim damat ve gelin var bir kişi daha var damat ile diğer kişi önde ben gelin ile arkadayım sonradan bunların üç harfli olduğunu öğreniyorum ve bunlar bana saldırıyor sonra arabadan iniyorum ve etrafımdaki diğer insanlar beni duymuyor ilgilenmiyor lar en son bağıra bağıra uyandım sizce be olabilir

  17. Anonim dedi ki:

    Rüyamda bir arabanın içindeyim damat ve gelin var bir kişi daha var damat ile diğer kişi önde ben gelin ile arkadayım sonradan bunların üç harfli olduğunu öğreniyorum ve bunlar bana saldırıyor sonra arabadan iniyorum ve etrafımdaki diğer insanlar beni duymuyor ilgilenmiyor lar en son bağıra bağıra uyandım sizce be olabilir

  18. Ayse dedi ki:

    Ruyamda hallam bana ayeti kursu okudu ve icimden cin konustu ve hallam sordu bundan ne istorsun o dedi ki ben bundan bisey istemiom seni istiom ve o bayıldi yere dustu.yani hallam

  19. Anonim dedi ki:

    Kuzeninin içine cin girmişti ben ise onu okuyirdum

  20. Hatice dedi ki:

    Merhaba rüyamda babaannemle birlikte uyurken babaannemin içine üç harfli giriyor dua ederek kaçmaya çalışıyorum ama zorlanıyorum tam bu esnada uyandm bi anlamı varmıdır

    1. Anonim dedi ki:

      Aynı olay ve tipkisi bendede oldu

    2. Anonim dedi ki:

      Ustun acik kalmis olabilir



Yükleniyor...