Rüyada Hamile Olduğunu Hissetmek Neye Yorumlanır? Ne Demek?

Rüyada hamile olduğunu hissetmek , genel olarak birden fazla şekilde yorumlanır.

Fakat genel olarak kişinin mal varlığının artacağına işaret eder.

Bunun yanı sıra gerçek yaşam da hayırlı işler yapacağınıza , hem izzet hem de şeref sahibi olacağınıza delalet eder.

Rüyayı gören kişinin hayırlı işler yapacağına , hem iş hem de genel hayatınızda atacağınız adımlar sayesinde başarılar elde edeceğinize , hem rahatlık hem huzur hem de mutluluk kazanacağınıza yorulur.

Bunların yanı sıra alacağınız müjdeli bir haberden dolayı çok mutlu olacağınıza , sıkıntılı olan hayatınızın tekrardan düzelip mutlu bir yaşam süreceğinize , kendinizi bundan sonra çok iyi hissedeceğinize işaret eder.

Bu rüyayı gören kişi eğer erkekse o zaman üzüntülü bir haber alacağınıza ve bu yüzden moralinizin çok bozuk olacağına delalet eder.

Fakat rüyayı gören kişi bir kadınsa o zaman yakın zaman içerisinde mutlu bir haber alacağına ve bu yüzden sevinçli olacağınıza yorulur.

Aynı zaman da gerçek hayatta bekarsanız o zaman karşınıza çıkacak olan hayırlı birisi ile evlenip dünya evine gireceğinize alamet eder.

Rüyada kendinizi hamile olarak hissetmek her şekilde yorumlanır fakat kötüye değil iyiye yorumlanır.

Yani böyle bir rüya gördüğünüz zaman endişe etmenize gerek yoktur.

Çünkü bu rüya her zaman iyiye ve hayra yorumlanır.

  Rüyada Hala Görmek ( İslami)
6 yorum

6 thoughts on “Rüyada Hamile Olduğunu Hissetmek Neye Yorumlanır? Ne Demek?

  1. Rüyamda maydonoz topluyo4um bahceden ama izin almamişim devamli sunlari topliyim gidiyim izin aliyim diuorum daha cok toğluyorum sonra toplanmiş kabak görüuorum bi kosmı donmuş donmamiş olannları topluyorum koc@ma mucver yaparıö diuorum ama ya haöileysem izin alayım haraöa girmesin diyorum apartma da kavgalı oldugum kozından helallım isdiuorum biçey demiyo surat yapıyo neyse parası vereyım diyorum kadın bozuk paramda yoktu ama diyip iceri benim elimdeki poşetleri alıp gidiyo bende bkliuorum

  2. Rüyamda ikiz bebeklere 7 aylık hamile olduğumu ve karnima dokunup onları hissettim biraz ağırlık verdi ama 2 ay kaldı sabır ederim diye düşündüm çok sevincligdim kendi kendime

  3. Yeni üç aydır doğum yapmışım rüyamda görüyorum ki ben hamilelik şüphesi Ben de var hatta bebek tekme atıyor dur gibi bir şeyler Ben birine diyordum vallahi Ben hamileyim bakın bebek tekme atıyor

  4. Ben rüyamda hamile oldugumu gördüm ama gerçek hayatfa hamile deyilim yorumlarsanız sevinirim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.